نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2600
-
الف
+

آخرین اخبار از زمان نشر فصل جدید سریال «روزگار جوانی»

«سپهر محمدی» از آغاز تولید فصل جدید «روزگار جوانی» و زمان نشر آن خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «سپهر محمدی» تهیه کننده فصل جدید مجموعه سریال های خاطره انگیز «روزگار جوانی» از آغاز تولید فصل جدید این سریال از 2 ماه آینده در تهران و زمان نشر آن از تلویزیون خبر داد. 

«سپهر محمدی» درباره آخرین وضعیت تولید این سریال تلویزیونی گفت: این روزها درحال بازنویسی متن فلمنامه هستیم و طی 2 ماه آینده تولید را در تهران آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: پنج جوان و محصل جدید مثل نسخه قدیمی‌ این سریال بازیگران اصلی داستان‌ هستند و قصه‌ امروزی دارد. این فصل همچون سری های گذشته به شکل قسمتی ساخته می شود. شخصیت‌هایی هم داریم که حول محورِ این پنج محصل، در هر قسمت وارد داستان می‌شوند.

محمدی درباره ساخته شدن دنباله این سریال گفت: اگر مردم از این سریال استقبال کنند حتماً  فصل های دیگری را تدارک خواهیم دید.

تهیه‌کننده فصل جدید «روزگار جوانی» درباره لوکیشن و زمان نشر این سریال تأکید کرد: 80 درصد قصه زندگی این 5 محصل در تهران می‌گذرد اما به تناسب قصه به شمال و جنوب ایران خواهیم رفت. طبق برنامه ریزی ها امیدواریم با تلاشِ دوستان این سریال اوایل سال 1400 از رسانه ملی به نشر برسد.

وی در خصوص ویژگی‌های محصلین جدید این فصل از «روزگار جوانی» به تسنیم گفت: این پنج محصل هم بیست و سه و بیست و چهار ساله‌ هستند و با شاخصه‌هایی که خواهند داشت مخاطب می‌تواند منتظر اتفاقات قابل توجه و جذابی باشد.

محمدی ادامه داد: در داستانِ این فصل مثل آن دوران، به آسیب‌های اجتماعی پرداخته‌ایم. مسائلی که جوانان این روزگار با آن درگیرند، از معیشت و اقتصاد گرفته تا فرهنگ و اخلاق، در قصه‌های این سریال وجود دارند. ما به مناسبت‌ها و روابط اجتماعی توجه کرده‌ایم اما طوری عمل نمی‌کنیم که بار کمیدی و ملودرام داستان زیر سؤال برود.

فصل اول سریال «روزگار جوانی» در سال 1377 به تهیه کنندگی «اصغر توسلی» و کارگردانی «شاپور قریب» و «اصغر توسلی» و نویسندگی «اصغر فرهادی» ساخته شد و فصل دوم آن نیز در سال 1378 به تهیه کنندگی و کارگردانی «اصغر توسلی» و نویسندگی «علی اکبر محلوجیان» و «فرهاد نقدعلی» از رسانه ملی ایران نشر شد. 

گفتنی است که فصل اول و دوم سریال «روزگار جوانی» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «روزگار جوانی» 

دانلود سریال «روزگار جوانی2» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر